Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Går det att fixa?

  1. #1

    Går det att fixa?

    Jag har en Samsung med ett canaldigitalkort(svenskt) där jag bara får in 1,2,4,5 och svt24. Sedan har jag ett Danskt abbonemang Canaldigital för att komma åt Dantoto. Bägge är original så klart!! Problemet är att om jag har bägge i samtidigt så kommer hela tiden upp en ruta som säger att programet inte hanteras av detta kort.... Drygt så klart, så jag måste dra ur ett av korten hela tiden(Det kort jag inte ska ska kolla på just då)
    Går det att göra något åt detta eller måste jag leva med att gå ur soffan gång på gång:-)
    Hotshot

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Du får nog leva med det skulle jag tro.

    Mvh Kalle

  3. #3

    Re: Går det att fixa?

    Citat Ursprungligen postat av hotshotknick
    Jag har en Samsung med ett canaldigitalkort(svenskt) där jag bara får in 1,2,4,5 och svt24. Sedan har jag ett Danskt abbonemang Canaldigital för att komma åt Dantoto. Bägge är original så klart!! Problemet är att om jag har bägge i samtidigt så kommer hela tiden upp en ruta som säger att programet inte hanteras av detta kort.... Drygt så klart, så jag måste dra ur ett av korten hela tiden(Det kort jag inte ska ska kolla på just då)
    Går det att göra något åt detta eller måste jag leva med att gå ur soffan gång på gång:-)
    Hotshot
    Du kan ju lösa det med två mottagare.

  4. #4
    Jag vet att på Force kan man lägga upp kanalerna som 2 egna paket och sen peka paketen på var sin kortläsare kanske går göra nåt liknande på Samsung med lite tur...
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Fixa CD
    Av Feten i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 19:59
  2. [LÖST] Hur fixa det här?
    Av Bastarden i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-08, 10:44
  3. Hur kan jag fixa ett kort?
    Av gandalf i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-27, 19:02
  4. [LÖST] Hur ska jag fixa AU
    Av Ponza85 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-09, 19:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss