Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: spyware

  1. #1

    spyware

    Vet någon något bra program för att ta bort spyware.
    Har testat ad-aware 6 han hittar virus hella tiden men han kan inte ta bort dom.
    Cajsa

  2. #2
    är det virus så äv väl ett antivirusprogram bra?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    Absolut bästa jaghar testat är Pest Patrol.

  4. #4
    Nu har jag testat pest patrol men har fortfarande spy ware kvar.
    Någon annan som har någon ide???

    Cajsa

  5. #5
    Jeg bruker SpyBot, veldig bra! Og du må ha et oppdatert anti virus program i tillegg.

  6. #6
    cajsa är du säker att du har uppdaterat alla filer i pestpartol till de senaste?

  7. #7
    Ja är säcker på det .
    Men jag kan inte lägga någon start sida på internet.
    Den försvinner sen kommer en annan sida upp och så kommer det upp att jag har spy ware !!
    Vissa sidor kan jag inte öppna längre

  8. #8
    Och du har scannat alla dina diskar? Skumt, pestpatrol ska greja överlägset flest och jag har aldrig misslyckats med det.

  9. #9
    Då har du en hijacker i burken, det brukar spybot klara av, den kan ivf låsa startsidan och sen kan ingen ändra den inte ens du själv (om du inte låser upp den igen)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Virus eller Spyware
    Av tropical i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 16:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss