Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 38

Ämne: Ucs 2000 keyfinder

  1. #11
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #12
    Badboy
    Gäst
    När jag loggar in på UCS ståre att jag är inaktiv ..har det något med saken o göra kanske??
    Jag tänkte köra på Keyfinder 4,4 nu så prövade jag FF o klickade på testa, men de funkade inte det stog fel username or password.. jag har ett annat password till FF och jag har klickat på uppdatera. Nån som vet va det kan va för fel? :roll:

  3. #13
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att du är inaktiv beror på att du inte sökt några areor än... Så fort du sökt klart din första area och bekräftat den som sökt blir du aktiv... FF lösenordet är inte samma som inloggningen på sidan utan det kan du ändra under "Ändra profil"...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #14
    Om F&F ska fungera skall du göra följande:
    :arrow: Sätt ett lösenord under din profil på UCS glöm inte att uppdatera
    :arrow: Öppna keyfinderprogget, tryck options, skriv in ditt username = dtxxxxx + ditt nya lösen för F&F
    :arrow: Välj hur många areor och vid vilken gräns som den som ska hämta nya.
    Klart

    Programmet tar aldrig bort några filer så du måste ha dom kvar någonstans om du inte raderat dom själv av misstag
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #15
    Badboy
    Gäst
    aja ..jag körde 4,0 förut..men nu kör jag på 4,4 så får vi se om de går bättre nu...för area.txt filen som låg i mappen förut är borta :shock: ..letade i alla mappar o filer efter area.txt men hitta nada ..aja fuckit..de borde gå bättre nu när den skickar o tar emot själv

  6. #16
    kör keyfinder på 2 datorer ligger på
    6000 keys/s på en 1.2Ghz
    2000 keys/s på en 400Mhz
    vad ligger ni på? en Area tar ju 7 svåra år ^^

  7. #17
    Allt från 7200 k key/sec AMD 1333 till 11000 k keys/sec P4 2.8GHz
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #18
    Mina:

    Intel Celeron 1000 =4900 k keys/s
    Intel P4 HT 3000 =13200 k keys/s

    /klas

  9. #19
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @klas
    min p4 3.0 ht ligger runt 22000 k keys/s... visserligen har jag emulerat keyfinder i linux så det kan bero på det också... men kör jag det i windows så ligger jag runt 16000 k keys/s
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #20
    @Deaaaaaas

    :!: :!: :!:

    seriöst, fan va knepigt :?:
    jag skrev om detta för ett tag sedan där jag tyckte att min nya dator var lite seg å det verkar den ju uppenbarligen vara. Fan asså, jag fattar inte vad det kan bero på men det är i vilket fall störigt. En skillnad på ca: 3000 k keys/s är MYCKET i sammanhanget för ett sådant prog.

    Du har inte gjort nåt även i windows som gör att du räknar snabbare eller? Om det finns nåra knep är jag öppen till sinnet :wink: . Jamena, de känns onekligen lite surt att man räknar så mycket långsamare än motsvarande. Visst finns det skillnader mellan olika datorer men inte en sådan här stor skilnad.

    Får la ta och klocka den eller nåt för att få den att börja jobba 8)

    /klas

Liknande ämnen

  1. AES-keyfinder
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 12:44
  2. UCS Keyfinder, vad gör den?
    Av the judge i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-17, 21:11
  3. Search speed på UCS Keyfinder
    Av fagerhultarn i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 19:34
  4. usc KeyFinder
    Av lemmy i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 23:44
  5. [LÖST] Keyfinder hjälp.
    Av vukan i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-07, 20:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss