Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 38 av 38

Ämne: O/T Frölunda-Djurgården

  1. #31

    Det kan ligga något...

    ...i vad Börje säger. När DIF märker att de inte hänger med i klapp klapp hockeyn går det hela över till frustation. Griniga humöret kikar fram. Detta är dock till Frölundas fördel då de denna säsongen är lika bra i boxplay som powerplay! //MVH :P
    Aldrig hata. Bara Älska.

  2. #32
    som sagt vi vill inte ha skadade spelare! pga ojuste spel. Men som sagt hemma match skandinavium=goa gubbar (gillar det där med klacken "spela hockey bonn jävlar") hoppas det blir en sjyst match.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #33
    Phu vi klarade det.....
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #34
    Även om det svider i hjärtat så är det bara att konstatera att Djurgården inte räckte till i år :cry: :cry: :cry:

    Grattis till alla små Hiawatas där ute :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #35

    Tackar...

    T-bird, Så talar en god förlorare! Frölunda skulle dock vunnit med ett mål mindre idag och det är klent att inte herr Andersson tog en videokontroll på det. Men som jag ser det förlorade DIF detta redan efter förra matchen. De hade behövt en seger hemma i Globen. Jag är dock glad att det inte blev så..
    Som ett litet plåster på såren, T-bird, snart nalkas det allsvenskan i fotboll och där spelar Djurgården, men där finns inget Frölunda. // MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

  6. #36
    Förstår inte varför domaren var grinig och inte ville ha en videokontroll för det var ju solklart. Förstörde de sista 8 minuterna på matchen som kunde blivit riktigt roliga.

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av limo
    Förstår inte varför domaren var grinig och inte ville ha en videokontroll för det var ju solklart. Förstörde de sista 8 minuterna på matchen som kunde blivit riktigt roliga.
    Håller med..Jens Karlsson stog klart inne i målgården...borde blivit bortdömt...men frölunda har haft ett dunderflyt hittils..då blir det så här.

  8. #38
    Pucken var före Jens Karlsson in i målgården alltså ett korrekt mål.

Liknande ämnen

  1. Frölunda - Linköping på SIRIUS
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 19:09
  2. Linkoping-V.Frölunda på SIRIUS
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 20:40
  3. Frölunda Klubbor....
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 11:11
  4. Tja, vad säger man? Frölunda!!!!!!
    Av pressvempa i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 13:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss