Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 96

Ämne: Teckning av Muhammed

  1. #11
    Gäst
    Muslimerna gör ju dagligen nidbilder av allt och alla, och då är det inte frågan om något skämt.
    Kontentan av det är att som man lär får man leva!

    Hmm! undrar om det inte var dödsdom i något land om man brände en nations flagga!

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Jo vi har humor, men den Skandinaviska humorn suger. Det här är religion, vad fick danskarna för nytta utav att göra den här bilden? Ärligt ge mig ett ordentligt svar på den frågan. Hur skulle ni religiösa tycka om vi gjorde en teckning av Jesus där han står och smeker ett barn eller något liknande som får Jesus att se dålig ut? Vi har inte gjort något sånt mot danskarna, så varför måste de göra en bild där de menar att alla muslimer är terrorister. Klart det skapar problem. De får inte ut något av det. Så om danskarna får problem så får de skylla sig själva för de är så jävla korkade.

  3. #13
    Öga för öga tand för tand*L*
    Skämta ska man ju kunna göra om va fan som helst.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Jo vi har humor, men den Skandinaviska humorn suger. Det här är religion, vad fick danskarna för nytta utav att göra den här bilden? Ärligt ge mig ett ordentligt svar på den frågan. Hur skulle ni religiösa tycka om vi gjorde en teckning av Jesus där han står och smeker ett barn eller något liknande som får Jesus att se dålig ut? Vi har inte gjort något sånt mot danskarna, så varför måste de göra en bild där de menar att alla muslimer är terrorister. Klart det skapar problem. De får inte ut något av det. Så om danskarna får problem så får de skylla sig själva för de är så jävla korkade.
    Av alla idiotiska inlägg, lär detta "quotade" bli svårslaget, för låååång tid framöver... :shock: :shock: . Klarar man inte av se ett par bilder i en tidning, som gör narr av ens religion, då har man verkligen problem...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Av alla idiotiska inlägg, lär detta "quotade" bli svårslaget, för låååång tid framöver... Shocked Shocked . Klarar man inte av se ett par bilder i en tidning, som gör narr av ens religion, då har man verkligen problem...

    mvh humlan.
    Även det kan vi väl räkna som idiotisk inlägg.

    Det här har inget med humor och göra det är enbart dålig smak.

    Mvh Kalle

  6. #16
    Klart man kan skämta, men allt har sina gränser. Just nu är ju muslimerna inte världens bästa folk tack vara idioter som Osama Bin Laden och nu måste idiotiska danskar påpeka att den muslimska profeten är en terrorist så det betyder att hela den muslimska religionen är terroristisk. Och MOZER gå du o lägg dig, snacka inte om sånt du inte förstår dig på. Det här är känsliga ämnen. Religion är något man tror på och andra ska inte förstöra det för en. Ingen gör narr av hinduerna som har en gud med ett elefanthuvud. Så därför ska man ha sin gräns.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Hur skulle ni religiösa tycka om vi gjorde en teckning av Jesus där han står och smeker ett barn eller något liknande som får Jesus att se dålig ut?
    Hear hear... Själv skulle man ju som kristen bli ganska upprörd om någon fick för sig att måla Jesus som homosexuell eller hävda att han låg med prostituerade...!



    Ärligt talat så tycker jag att muslimer (vet att jag råkar dra alla över en kam) verkar ha lite dålig självdistans. Det är väl danskarnas problem om de nu gör den värsta synden av dem alla och målar av muhammed (kan någon förklara varför koranen förbjuder detta) det är ju de som inte kommer till paradiset, muslimerna borde ju bara lugnt luta sig tillbaka och skratta och säga "knäppa danskar att de inte förstår sitt eget bästa". De behöver ju inte måla av honom för att danskarna gör det. Eller?

  8. #18
    Dags att vända på diskussionen. Det är ju uppenbart att muslimerna slog till tidigare än danskarna.
    De var antagligen de som infiltrerade Christiania, utan sig vare missiler eller DC 9r, å stängde sjappet innan bilderna på Muhammed publicerades. :wink: :wink:

    Sen undrar jag bara lite lätt varför majoriteten av alla krig utbryter på grund av religionsfrågor? :roll: :roll: :roll:

    El L :lol: kk :lol:

  9. #19
    Det senaste i pågående islamaktionen är att de har hackat ett antal danska hemsidor där man enligt god, traditionell sed hotar folk i allmänhet till ond, bråd död... :evil:

    Jisses... :roll:

  10. #20
    Idioter som hotar att döda i Allahs namn är IDIOTER. Islam är en väldigt fridfull och vacker religion men den missbrukas för mycket. Allah har inte sagt att man ska döda någon och Muhammed har inte sagt alla kvinnor ska vara klädda som ninjor och inte få göra något. Det är väldigt fel. Profeten sa själv, du skall hedra din fru och älska henne. Men det finns en del som missbrukar detta. Terrorister som säger att Allah vill att de ska döda i hans namn är fel, för jag tror knappast Allah loggade in på MSN och sa till Bin Laden att attackera USA. Människor som de här som förväntar sig att se paradiset, det är nog det sista de kommer se. För såna är knappast välkomna där. Och koranen förbjuder att man tecknar profeten för jag tror nog på 1500 år så kommer inte hans riktiga bild se likadan ut. Man vill inte att människor ska få fel uppfattning. Hur kan vi garantera att Jesus ser ut så som han gör på bilderna?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss