Sidan 9 av 11 FörstaFörsta ... 7891011 SistaSista
Resultat 81 till 90 av 104

Ämne: OBS BILD HAR KOMMIT. Spännande mojäng till Kabelvision

  1. #81
    OBS !

    Har haft detta i snart fyra månader och betalar bara för canal plus och plus ett. så inte nån tror att jag beställde allt av dem... då skulle man ju f-n bli ruinerad...

  2. #82
    Jaha nu har vi fortsatt.

    Jag har några frågor till er.
    Kuben har nu fungerat klanderfritt i 7 dagar. Det mystiska är att vi behöver ge den ström de första 30-45 minuterna och sedan ta bort strömmen för att undvika störningar. Detta har vi gjort och den funkar kalas under 7 dygn som sagt.

    Det är möjligt att den klarar fler dagar utan ström men vi har inte provat mer.

    Min fråga är om vi skall fortsätta att försöka lösa detta med att ha ström på hela tiden eller om ni som konsumenter skulle kunna acceptera en produkt som behöver ström i 30 minuter en gång i veckan. Kansle till och med mer sällan.

    Vad säger ni??
    Auktoriserad julmusttestare.

  3. #83
    Spontant NEJ, barn i familjen du inte hemma, barnen ringer i panik du säger sätt i sladdfan.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #84
    Det är en vettig synpunkt du har där.

    Vi får se vad som händer med det nya chippet vi skall prova de kommande dagarna.
    Auktoriserad julmusttestare.

  5. #85
    Min mobil måste jag ladda varje natt.. så 30 minuter i veckan låter helt OK!

  6. #86
    Tur att de gamla dekodrarna funkar ännu...

  7. #87
    Okidoki.

    Kuben kommer inte att släppas till försäljning förrän det är löst med strömförsörjningen. Borde dock bli snart.
    Ett annat problem finns dock. Irländarna säljer helst 50-100 stycken åt gången. De söker alltså någon som kan vara återförsäljare.

    Jag vet dock inte hur det skall gå till att hitta en sådan. Kanske man skulle tipsa om geronimo i holland?
    Auktoriserad julmusttestare.

  8. #88
    hallå alla glada. såg att kabelvision har bytt namn till tele2vision och samtidigt bestämt sig för att digitalisera nätet.

    dom ska tydligen börja med det i januari nästa år...

    *suck* slut på gratis tv kanske ?

    vad tror ni ?

  9. #89
    låter som att det är slutet..

  10. #90
    Citat Ursprungligen postat av tony_soprano
    Kabelvision är väl fortfarande analogt, kommer inte de att göra som de andra operatörerna och gå över till digitalt?? Känns som att det är gammalt och ute med analoga system och att det är digitala system som är framtiden...

    /Soprano
    Hmmmmm...... :twisted: :twisted: :twisted:
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

Liknande ämnen

  1. dekoder till kabelvision
    Av zam1000 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 23:32
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 23:00
  3. Program till Kabelvision??
    Av Dedu i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-16, 16:39
  4. [LÖST] dekoder till kabelvision ???
    Av Moozzii i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 13:48
  5. har lösningen till 212'an kommit än???
    Av niklazanderzzon i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 08:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss