Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Vad får er att komma tillbaka till en sida ?

  1. #1

    Vad får er att komma tillbaka till en sida ?

    Vad är det som lockar dig att komma tillbaka till en sida ?

    Jag har lixom lite svårt att få besökare som kommer tillbaka till cyberclown.se

    Jag vet att Community'n är populära, så ett sådant är på G.
    Vad tycker ni kan göras bättre på min sida ?

    kanske inte rätt forum att fråga på, men jag testar... och hoppas på bra feedback 8)
    Http://www.cyberclown.se
    - En massa coola spel.

  2. #2
    Ja du , när jag e på en sida så e de oftast designen , helst ingen reklam och innehållet + hur stor aktivitet de på sidan / uppdateras ofta o så , som avgör om jag kommer tillbaka igen....

    Ja kan ju inte tala för alla men så tycker jag i alla fall...

  3. #3
    Det är väl framförallt om jag har någon nytta av sidan som jag kommer tillbaka. Spelar inte så stor roll hur den ser ut. Men ska jag komma tillbaka måste ju innehållet ständigt uppdateras..

    Jag har dock inte så mycket kunska har bara gjort en sida i hela mitt liv.. det tog 20 minuter men har genererat en bra bit över 100000 besökare!

    www.wreckbinladen.fcpages.com

    Allt har en tid och en plats.. den sidan gjordes 12/9 2001

  4. #4
    Själv föredrar jag en enkel och stilren sida... Inte en massa onödig java-tjafs eller flash...

    Färgerna är åxå viktiga, helst lite nedtonad, dvs inte en massa starka färger...

  5. #5
    Samma här kan inte så mycket om html
    har ändå skrapat ihop ca:3 111 270 st besökare på tv år

    skriv lite spännande på "description" och på "keywords"
    så du kommer upp på olika sökningar

    jag har bara skrivit mitt namn

  6. #6
    Helt klart är det viktigt att ha någon nytta av den. Det spelar faktiskt ingen roll om välkänd och välbesökt sida för om det inte står nåt som jag tycket är intressant så stannar jag där inte. T ex stora sidor som DeviantArt som tusentals personer besöker dagligen tycker inte jag är bra eftersom jag inte har något intresse av sånt. Så den måste handla om nåt som många tycker är kul. Alltså inte hästar :roll:

    Hehe lyssnar på Borås polisradio. Ett falsklarm. Hehe riktigt skoj faktiskt.

  7. #7
    Lyssna på Malmö Polisradio. Det är en biljakt på gång! (Tror jag) LIVE!!! PÅ E6an just nu.

  8. #8
    Jag tycker nog att det kanske vore en bra idé att streama lite polisradio på din sida.. det skulle kunna locka besökare!!

  9. #9
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    då borde man väl oxå tala om att det är olagligt.

  10. #10
    Polisradio är inte olagligt...

Liknande ämnen

  1. Sida avstånd till telestation
    Av Hot i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 18:44
  2. länk till sida???
    Av einar i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 11:18
  3. Sida med dvd-omslag till svenska filmer?
    Av mdredfox8 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-07, 22:53
  4. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-03-08, 18:58
  5. Patcha 9802 tillbaka till Viaccess
    Av Myhran i forum Övriga mottagare
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss