Sidan 55 av 66 FörstaFörsta ... 545535455565765 ... SistaSista
Ämnen 1081 till 1100 av 1314

Forum: Vu+

Här kan du prata om allt som rör Vu+ boxar. Fungerar inte mgcamd? Har du dålig bild? Ställ dina frågor här!

  1. Vu+ Solo2 och värme?

    Startad av jizeta, 2013-05-20 15:35
    blir, boxar, det, ett, fråga, gammal, har, hur, inga, inte, jag, köp, med, min, och, pan, problem, samma, solo, solo2, som, till, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 218
    2013-05-20, 21:53 Gå till det senaste inlägget
  2. open pli får ej in

    Startad av gobble, 2013-05-20 11:53
    alla, det, eller, filer, får, har, hit, hittar, inge, inget, jag, kan, lägga, med, min, minne, minnet, mot, mottagare, net, open, pli, solo, som, usb, vu solo
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 045
    2013-05-20, 19:14 Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 103
    2013-05-18, 22:39 Gå till det senaste inlägget
  3. Solo2 hänger sig vid uppstart :(

    Startad av heggi, 2013-05-16 06:12
    alla, boxe, boxen, den, det, efter, ett, fel, från, har, hänger, hänger sig, installera, inte, jag, jobbet, med, meny, menyn, och, openpli, original, psu, samma, sig, slutar, solo, som, uppstart, vid
    • Svar: 8
    • Visningar: 10 156
    2013-05-18, 13:46 Gå till det senaste inlägget
  4. Via play

    Startad av ulagbg, 2013-05-14 21:05
    100, bara, box, boxar, det, fråga, fungera, fungerar, har, http, inte, jag, kan, kanaler, kanalerna, med, någon, och, original, slutat, smart, som, varför, vu+
    • Svar: 12
    • Visningar: 15 216
    2013-05-16, 05:37 Gå till det senaste inlägget
  5. Se på inspelade program mellan VU boxar?

    Startad av asppie, 2013-05-14 13:56
    att, boxar, boxe, boxen, dator, den, det, duo, eller, fstab, har, inspelade, ipadress, jag, med, mellan, nas, nätverket, och, plugin, problem., program, solo, som, spela, spela in, till, vill, vu+, vu+ duo, vu+ solo
    • Svar: 13
    • Visningar: 22 005
    2013-05-15, 13:47 Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 7
    • Visningar: 19 493
    2013-05-12, 19:51 Gå till det senaste inlägget
  6. Vu+ Ultimo och Comhem kort fungera inte.

    Startad av manhalhanna, 2013-02-02 10:16
    att, bild, boxe, boxen, cccam, comhem, det, eller, fungera, får, har, hjälp, hur, inga, installera, inte, jag, kommer, kort, men, min, och, server, ultimo, vu+, vu+ ultimo
    • Svar: 3
    • Visningar: 28 580
    2013-05-09, 21:49 Gå till det senaste inlägget
  7. VU+ Ultimo openPLI 3.0 och IPTVPlayer

    Startad av szybkiemloty, 2013-05-09 21:34
    andra, använda, att, den, ett, för, går, har, http, kan, med, mot, mottagare, och, openpli, openpli 3.0, pli, plugin, program, som, svt, tvn, ultimo, vu+, vu+ ultimo
    • Svar: 0
    • Visningar: 10 104
    2013-05-09, 21:34 Gå till det senaste inlägget
  8. Solo2 + OpenPli + Oscam = ej fungerande

    Startad av Cesus, 2013-05-08 23:10
    alla, boxe, filer, från, fungerande, hej, hjälp, inga, inge, inget, installera, ipadress, jag, kanaler, med, min, och, openpli, oscam, problem, skulle, solo, som, till, trött, utan, vid
    • Svar: 13
    • Visningar: 10 959
    2013-05-09, 12:29 Gå till det senaste inlägget
  9. hittar inte thor på duo

    Startad av majjtin, 2013-05-05 17:01
    annan, bild, box, det, duo, från, funkar, får, för, har, hit, hittar, hur, inge, ingen, inget, inte, jag, kabel, med, samma, sig, sirius, switchen, viasat
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 894
    2013-05-05, 17:01 Gå till det senaste inlägget
  10. vu+ duo

    Startad av majjtin, 2013-05-04 15:53
    alla, att, den, direkt, duo, fortfarande, för, gång, hit, hittar, hjälp, inga, jag, kanaler, kommer, köra, med, nån, openpli, pli, senaste, tar, uppdaterat, viasat, vid, vu+, vu+ duo
    • Svar: 6
    • Visningar: 4 923
    2013-05-04, 19:41 Gå till det senaste inlägget
  11. Hittar inte oscam efter installationen

    Startad av maur, 2013-05-03 18:24
    alla, att, black, boxe, den, det, efter, hit, hitta, hittar, image, inte, jag, kan, kör, med, men, min, nas, och, oscam, solo, solo2, tar, var, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 4
    • Visningar: 3 022
    2013-05-04, 16:25 Gå till det senaste inlägget
  12. Vu+ Solo2 - problem med resolution

    Startad av Lucky64, 2013-04-21 09:29
    alla, boxe, boxen, den, det, dm500hd, ett, filmer, finns, går, har, image, inte, ios, jag, med, min, och, openpli, problem, samma, solo, som, tips, utan, vid, vu+ solo, vu+ solo2, ändra
    • Svar: 5
    • Visningar: 4 666
    2013-04-21, 15:52 Gå till det senaste inlägget
  13. Bokstäver med fjärren.

    Startad av obirak, 2013-04-08 10:02
    att, bara, blir, byta, eller, favoriter, fjärren, gör, hur, inspelningar, inte, kan, köp, man, med, min, någon, något, pli, problem, solo, solo2, som
    • Svar: 2
    • Visningar: 8 157
    2013-04-08, 11:47 Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 21
    • Visningar: 125 116
    2013-03-30, 07:31 Gå till det senaste inlägget
  14. Vu+ Solo: Hittar inte satteliter

    Startad av zubbe90, 2013-03-29 16:02
    boxe, boxen, cmore, den, det, dreambox, elite, från, fungerar, funkar, får, går, hej, hittar, inga, installera, inte, jag, kanaler, och, problem, problem., sirius, skall, solo, söka, till, viasat, vu+ solo
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 934
    2013-03-29, 16:33 Gå till det senaste inlägget
  15. Parabol med 4 huvuden

    Startad av maur, 2013-03-27 02:03
    110, 7000, astra, bird, borde, den, det, dreambox, får, för, hotbird, hur, huvuden, inge, ingen, inte, jag, kanaler, med, och, parabol, satellites.xml, senaste, som, thor, tuner, uppsättning
    • Svar: 11
    • Visningar: 14 112
    2013-03-27, 19:56 Gå till det senaste inlägget
  16. Vu+ Solo2-kloner i april?

    Startad av Raskus, 2013-03-22 14:48
    april, boxar, dubbla, ett, fråga, funkar, för, gång, har, hur, inte, jag, klon, massa, men, min, mottagare, någon, och, olika, reklam, solo, som, vill, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 335
    2013-03-24, 06:02 Gå till det senaste inlägget
  17. [LÖST] Newcamd.list för VU+ Duo

    Startad av FkEriksson, 2013-03-18 06:48
    35a, annan, behöver, det, dubbla, duo, eller, ett, fråga, för, har, jag, kan, kanal, mgcamd, måste, newcamd, och, oscam, server, solo, som, spela in, till, tänkte, vu+ duo, vu+ solo
    • Svar: 1
    • Visningar: 8 450
    2013-03-18, 06:59 Gå till det senaste inlägget

Foruminformation och alternativ

Moderatorer i detta forum

Alternativ för ämnesvisning

Använd denna funktion för att begränsa visningen av ämnen till de som är nyare än den angivna tidsramen.

Låter dig välja vilken data som ämneslistan ska sorteras efter.

Sortera ämnen i ...

Notera: vid sortering efter datum kommer "fallande ordning" att visa de nyaste resultaten först.

Ikonförklaring

Innehåller olästa inlägg
Innehåller olästa inlägg
Innehåller inga olästa inlägg
Innehåller inga olästa inlägg
Mer än 15 svar eller 150 visningar
Hett ämne med olästa inlägg
Mer än 15 svar eller 150 visningar
Hett ämne utan olästa inlägg
Stängt ämne
Ämnet är stängt
Ämnet innehåller inlägg skrivet av dig
Du har postat i detta ämne

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss