Kollar man lite på blocket och tradera mfl. efter "dreambox" eller vu+ mfl så är det inte så många man hittar nu och oftast är det äldre enigma1 (dvs...
oavsett så hade detta varit ett ickeproblem om ”dekoderlagen eller lagen beträffande viss avkodningsutrustning” från 2000/2014 hade implementerats på...