Var in och läste där och undrar om det är bara jag som inte blir automatiskt inloggad.
Mvh
Bojje
Utskriftsvy
Var in och läste där och undrar om det är bara jag som inte blir automatiskt inloggad.
Mvh
Bojje
Om du menar detta forum så har jag samma problem. Fast bara på en min dator, och bara i IE. Därför körjag numera Mozilla Firefox när jag kommer hit!
Måste oxo logga in hela tiden....kanske Norton Internet Security som ställer till de? Eller att cookies inte är rätt inställda?
Inte Norton för mig i varje fall eftersom jag kör NOD32. Cookies är korrekt inställda för mig, allt annat fungerar nämligen (som är cookiebaserat). Fast jag har gett upp, försökte få detta problem att försvinna i en gammal tråd, men det löste sig aldrig.
Kan däremot rekomendera Mozilla Firefox. Mycket trevlig browser som har som enda nackdel att den följer W3C's standard och inte IE's standard (ehhrm) :) vilket gör att vissa siter ser lite lustiga ut (en liten hint vad gäller portalen på denna site också ;) )
när ja får mail från comhit om att det är någon som har skrivit i tråden som ja själva har skrivit i så måsste ja logga in. Men inte annars när ja går in på sidan