-
Ljud Humax
Någon som vet varför inte canal+ dolby digital funkar??? Har jag för gammal progr vara i eller????
Det finns ju valigt ljud att ställa in men när man ändrar ljudsår tilll dolby digial blir det inget ljud.
Har en humax 5350
O det är inte dolby digital för det ser man i förstärkaren för den slår om själv om det är sån sändning
Tack
-
jag har precis samma problem på min humax 5350. Har haft det uppe på tapeten ett antal gånger i detta forum men det verker inte vara någon som vet hur man fixar detta. Jag gissar på att det beror på att man använder piratkort.
Fråga: Gunnar!!
Får du epg:n på din humax att fungera?. För mej så är hela programguiden helt död. När jag trycker på "guide" knappen på fjärren när jag exempelvis står på canal+ får jag bara fram den gamla fattiga inbyggda guiden, inte canaldigital:s.
-
Jag får inte heller deras prog guide o jag tror det beror på mottagaren inte klarar Conaxdelen o att vispratt progr guide finns i den men det funkar nog om man lägger in en gammal programvara o sen uppdaterar en conax progr vara, men har inte provat detta.