-
M2
Hej på er alla duktiga guttar ni som tror att ni vet och kan allt men när man väl frågar nått så får man bara en massa skit komentarer de tror jag e samma som att ni "duktiga" killar vet inte ett skit om vad som händer.När någon mindre vetande frågar nått så blir man nertrackad så de skriker om de så att nu tycker jag att alla ni som e så JÄVLA duktiga upp till bevis eller knip igen.
-
varför så upphetsad? det är bara att fråga om du får dumma svar så är dom inte kunniga här ser vi inte ner på några användare vill du ha hjälp så hjälps vi åt så gott vi kan
-
Vi i crewn kan inte skydda alla användare mot andra användare som bara trackar ner folk... Utan vi gör vårt bästa för att hålla en god stämmning på forumet... Skulle någon sen tracka ner på dig eller någon annan så ignorera han/hon bara...
-
@Psxman
Du har naturligtvis rätt att tycka vad du vill, men min åsikt är att alla som ställer en vettig fråga får ett vettigt svar oavsett vem som svarar.
Om det däremot är någon som ställer en fråga som är besvarad 100 ggr innan eller det finns svar på i tråden bredvid, så riskerar man att få ett spydigt svar då är det liksom självförvållat, forumet är ju en kunskapsbank och man skall åtmindstånde försöka hitta svaret själv innen man ber andra om hjälp.
Ett sätt är att vara tydlig med tex rubriksättning och man kan ju undra vad din rubrik har med resten av inlägget att göra?
-
Handlade inte det här inlägget om M2 eller glömde Psxman att fråga något i alla ilska?....
-
Dårlig med is på bilruta for tiden så man kan ikke bruke m2 som isskrape heller...................................
http://www.danasoft.com/sig/yvind.jpg