-
Tips på filmer?
Jag ska på träningsläger till Mallorca nästa vecka..
..och efter 7h cykling varje dag så blir de förmodligen inget shoppande eller springade på stan utan i stället film.
Så nu skulle jag alltså villja ha lite tips på filmer som man kan se.
Minst 14st (en varje da) är jag intresserad av, gärna fler så att man har lite att välja mellan.
-
kan rekomendera en film som heter the big white.
:D
-
Yes, den är på G.
Jag kommer att fixa (a.k.a ladda ner) alla filmer som rekomenderas :p
-
Om du vill ha skön action så e Undisputed 2 en mkt skön film..
-
Blood in, blood out
Det femte elementet
Scarface
Crash
Boondock Saints
The Escapist
-
-
Håller med Mozer, Boondock Saints. Det är den bästa film jag någonsin sett... Här kommer några andra filmer... lite blandad kompott:
Dirty Deeds
The Family Stone
The 40 Year Old Virgin
Eurotrip
The Terminal
Bad Santa
King Kong
Just Friends
Serier
24, Everybody Hates Chris, Family Guy, Gilmore Girls, Heist, House (sådär), Invasion, joey, Lost, My Name Is Earl, Prison Break, Simpsons, Smallville, Supernatural, The Evidence, The Unit.
Rekomenderar även tratten å finkel om du inte sett dom... kan du träna skrattmusklerna lite så du slipper tänka på träningsverken i resten av kroppen.
Tanka ner några bra porrfilmer också :P finns inget som gör enm mer avslappnad (dvs efter filmen :P) som en bra porrfilm
-
några till jag kommer på..
Four brothers
Doom
Maffiabröder
Pearl Harbor
De Omutbara
I, Robot
40 year old virgin
Såg att Hermansson listat några serier. Då får jag komma med mina favoriter..
Serie du måste se är ju American Choppers. Du behöver inte gilla motorcyklar.Mycket skratt kommer du få. Speciellt första säsongen. Tycker det blivit allt sämre när dom lugnat ner sig familjen Teutul(stavning?).
My namn is Earl
Vänner
Kung av Queens
Kenny vs Spenny
Alla älskar Raymond
OZ
Scrubs
Prison Break
The Shield
Seinfeld
Nu har du så du klarar dig i månader :smile:
-
satan, hur kunde jag glömma American Choppers? grym familj... Paul Teutul Sr. Satan... fan varje gång jag ser han så tänker jag på hulk hogan....
nån som kommer ihåg serien som gick på 3;an då han hade nån superbåt som drog fram värsta armoren å vapnen när han tryuckte på en knapp..
-
mm Paul Sr är ju grym, speciellt när han tänder till på Jr :D
Men visst håller du med om att serie blivit allt sämre? Vad är dom inne på, 3-4 säsongen?