-
Ursäkta mej
Ursäkta mej men vet ej om det e rätt Forum . man blir Tokig/Förbannad ja allt,på dom där Tv bolagen C+ och Via spratt .Man betalar och Betalar men endå , när man skall / vill se något på S 24 Kval hockey eller Big Brother ja då skall dom ha mer betalt j - a sv - n. Nu får det snart va slut med deras monopol grejer.Har nu betalt i cirka 10 års tid fulla paket hela utbudet på C + och Viaspratt 1000 tals kronor och det blir bara värre o värre .Nu undrar jag om här finns någon kvar sen den tiden ,så man kan få hjälp tillbaka ,för det e ju några stycken man har hjälpt på D2 mack och sathack och billeberga tiden ja och allt vad dom nu hette.Eller någon som har någon bra sida att gå på från Grunden
Jag har tele 2 bredband och en reciver Samsung med 2 kort platser,Körde med den på den gamla goa tiden kan man använda den ???
Mvh Kröll
-
Hmmm.
Och så tar vi det på svenska !
-
Jo rätt forum är du nog på, såvida jag tolkar ditt inlägg rätt, stor reservation där ...för lättläst var det inte.
Nej det finns ingen lösning som den gamla goda tiden med koder och liknande.
-
En och annan räv finns det allt fortfarande kvar från den gamla goda tiden.Döljer sig och håller sig i skym-undan på diverse forum...
Även som dej så saknar de alla den gamla goda tiden då man enkelt kunde hjälpas åt i brutefore och knacka in D2-Mac koder i pic korten, funcard, Voyager och Decrypt programmen.
Tyvärr är de gamla analoga grejerna döda för länge sedan och alla de underbara piratkorten och programmen hör tyvärr stenåldern till.
Enda lösningen idag är att vackert betala det där abonnemanget och använda sig av en DVB mottagare.
Enda man kan komma lite billigare undan med är om man vill kunna se Satellite och Marksänt i flera rum via så kallad [wiki=CardSharing][/wiki]. Istället för att betala ytterliga 100 lappar på tvilling kort.
-
Tack Minime för ett vettigt och trevligt svar.Ser ju oxså att du e en gammal räv i ämnet heeeeeeeeeeeeeee.Ser oxså att här är en del Nya som inte vill hjälpa till det var bättre för
Mvh Kröll
-
@ Kröll - all information du behöver finns här på forumet. Om du anpassar ditt gamla "tänk" till det nya och söker igenom forumet så bör du med rätt hårdvara vara igång inom ett par timmar... Men någon piratkorts variant finns inte!