-
Hårddisk till DM600
Jag beställde tre DM600C från Mydalle. Tänkte uppgradera hushållet från DM500C. Klantarsel som jag är så beställde jag tyvärr tre st Samsung HDD 320gb S-ATA. Jag slarvade och utgick ifrån att de inte skulle skicka med hårddiskar som inte passar till boxarna...
Är det någon som är intresserad av att köpa 1-3 st helt nya och oanvända hårddiskar (S-ATA)?
Samt, har någon tips på var jag hittar 320gb P-ATA till ett vettigt pris?
Tack på förhand!
-
Kan du inte skaffa SATA>>PATA converters, de är realtivt små...
-
Jag har kollat lite lätt på nån sån men tror du att den får plats?
-
Nej det gör den troligtvis inte så jäkla ont om utrymme som det brukar vara..men Modifiering är lösningarnas moder =)
men det är billigare än att försöka hitta nya diskar, 2,5" med IDE interface är snuskigt dyra
-
Hmmm, får väl kolla om man hittar nån och prova sig fram till nån lösning... Tack för tipsen!
Ingen som vill köpa mina nya SATA 320 GB?
-
Håller med wildone, hittar du några så är de ganska "dyra" ja. Å andra sidan kan det vara svårt och rätt dyrt att hitta 320GB PATA. Just nu har jag diskar så det räcker, men lycka till att sälja dem :)
-
-
-
Bra tips truckis, tyvärr skickar de inte till Sverige. Har mailat, får se vad de säger!
-
okej, jag kollade aldrig det. Såg bara på priset, och det var de ju inge fel på :P