Har gogglat och sökt efter hur man skulle kunna få Hd-kanalerna att fungera. Har hittat flertal payserver som erbjuder Hd-kanalerna till viasat så det måste väll gå att ordna för oss hemmafixare oxå?
Utskriftsvy
Har gogglat och sökt efter hur man skulle kunna få Hd-kanalerna att fungera. Har hittat flertal payserver som erbjuder Hd-kanalerna till viasat så det måste väll gå att ordna för oss hemmafixare oxå?
Hmmm.
Visst går det att lösa, om du kan löda lös chipet från din VIA-crapp-box & sedan läsa av det mha. av en programmerare, och plocka ut nödvändiga nycklar. Så lycka till.
oki tackar för svaret. Låter som det är lite för mycket arbete för en hemmapulare.
Inte nog med att du måste läsa ut nycklarna, risken att dom ligger i rent textformat är nog minimal, tror jag rätt så är dom säkerligen krypterade :&