-
openpli4 wmv support
Hej på er !
Har observerat att min DM box åtminstone har ett visst stöd för wmv filer medans vu+solo2 inte verkar stödja det alls, lite synd med tanke på att hårdvaran har bättre förutsättingar i vu+solo2 burken... Någon som vet något i ämnet ?
Mvh Lasse
-
Ha för vana att ge nödvändig info om din egen utrustning. Vilken image du kör är ganska avgörande i ett sådant här läge.
Vad jag kan se kom nya drivrutiner med stöd för bl.a. WMV 2013-12-12. OpenPLi är lite långsamma med att trycka in uppdateringar från VU+, om det nu är det du kör. Black Hole är snabbare, och de kom ut med stödet i version 2.0.8 bara ett par dagar efter.
Black Hole Vu+ Solo2 v.2.0.8
-
Kanske var lite otydlig men kör openpli4 i både DM och vu+ burkarna....
-
Nja... är ni säkra kring wmv supporten i openpli4 med Vu+Solo2 burken ? Får inte en wmv fil att bli uppspelad i burken... Någon man måste göra kanske ?
-
Om det nu är så viktigt varför installerar du inte BH, som du blivit informerad om i #2
Testade nyss en wmv inga problem i i senaste BH + senaste drivers.
-
Jag har inga problem med att testa nytt men chefen hemma dvs frugan tycker inte om när sakerna ser olika ut mellan olika rum och sommarstugorna. Tog flera veckor innan hon accepterade att fjärrisarna inte såg exakt lika ut =)
Men hör vad ni säger !
-
Ush, dessa toffelhjältar. Finns det inga riktiga män kvar här i detta avlånga land?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk