-
Miracelbox Twin + c/T2
Hej alla glada nu är det så att jag har blivit tvungen att skaffa boxer (hyresvärden tillåter ingen parabol på väggen har haft CD i många år )
Hur som helst så funderar jag nu på en Miracel box Twin+ C/T2 va har ni för tankar om det ?
Jag ska bara köra mitt boxer kort med en ci modul i den samt dela till sovrummet till en annan eventuellt en Miracel box det också.....åsikter andra förslag ?
-
-
Citat:
Ursprungligen postat av
jo1
Har ju både en Solo2 och en solo ... men har haft dom till CD i mitt förra boende där jag kunde ha parabol .
Men nu sitter jag i den sitsen att jag måste köra via vanlig antenn och ta in boxer via Ci + modul ...då tänkte jag att jag köper en digital box som stödjer både antenn och parabol så behöver jag inte
i framtiden hålla på att byta mellan boxar utan endast eventuellt byta mellan ingångarna på boxen :-)
Och i detta nu så spelar det ingen roll va det kostar bara jag får bra grejer ..så tänker jag :-D
-
-
Vu+ Solo 4K 2xS2+C/T2
Citat:
Ursprungligen postat av
jo1
Det blev en [FONT=Open-sans, sans-serif][FONT=Open-sans, sans-serif]Vu+ Solo 4K 2xS2+C/T2 :-D ska bli jäkligt intressant jag tror på den maskinen ![/FONT][/FONT]