-
8-favoriter??
Hej,
Har förstått att det ska räcka med att ha ett orginal kort 8 favoriter för att göra ett au-kort för c+ o TV1000. Kan någon förklara hur det fungerar??
Ett kort som har 8 favoriter borde väl inte få koduppdateringar till SA för C+ och TV1000?? Förutsatt att ingen annan men samma SA har dessa kanaler?
Eller har jag fattat fel :?:
-
Du får läsa av org kortet och göra en egen provider , hur du gör det får du läsa i forumet för det finns jättebra förklaringar, eller så hittar du guider längst ner på forumet. :lol: :lol:
-
Tack, men det var inte riktigt min fråga :)
Jag vet redan jag skapar ett au kort, det jag undrar är hur det kan fungera? Och om det alltid fungerar då man går ett au-kort av 8 fav eller ifall det krävs att någon inom samma SA abbonerar på betalkanalerna??
-
Jag hade ett sånt kort gjort av providers från 8 favoriter , men efter ett tag så slutade den fungera , så jag antar att den kan ta emot fakekoder.
-
...har ingen aning om HUR det fungerar, men vet ATT det fungerar...
Har själv ett originalkort med enbart basutbud (alltså inga 8 fav), och har bränt ett AU på Funcard med slipstream. Körde tidigare med AU Guldkort men brände om på Funcard för att undvika fakekoderna.
-
Eftersom canal+ och TV1000 m fl kanaler inte kör med UA uppdateringar så funkar det även om du bara prenumererar på basutbud.
-
Tack för svaren,
stathagen, du menar alltså att alla 255 får koduppdateringar till SA oavsett ifall det ingen abbonerar på dessa kanaler?
-
-
Och nu när spionerna från comhem läser detta kommer de att ua-koda canal+ och tv1000 :D :D :D