-
Godnatt
Pa gsmforum.info har de en trevlig foreteelse, de onskar varandra godmorgon, godnatt osv. Kan vi ej infora detsamma pb comhit. Jag kan tom skriva det pa grekiska: Kalispera. Forslag: 06 till 10 godmorgon, 10 till 18 goddagens,18 till 23 godkvall. Resten kan ni rakna ut sjalva. Asg
-
Tycker inte det är nån bra ide.
-
@flodis79
Bra idé, har själv grunnat på detta men ej vågat öppna upp det till diskussion pga hägrande gult/rött kort eller tom avstängning. Jag känner till Ken Laszlo och vad han har gjort för musikbranschen kan Brorsan Springsten bara drömma om. Lol. Ken Laszlo är alltså en ständigt-online-person på gsmforum.info.
@T-bird
Kan ni inte undersöka hur detta kommer att påverka postningsfrekvensen.
@rejj
Du också
@JohanF
Även du
@monkey_revenge
Ja jag vet att jag kommer med konstruktiva förslag.
Se detta som ett öldrickarinlägg och behandla det därefter.
NOLLTOLERANS
(mot denna sortens inlägg)
Fy f-n
-
Jag håller med JohanF i detta.
Jag har aldrig vart på gsmforumet men jag vet var grundarna kommer ifrån och där har dom morgon/lunch/middag/kvälls + ett antal till däremellan trådar och jag vet inte om man får ett bättre forum på det sättet, det brukar vara samma folk i alla och dom som inte säger nått annars gör det inte där heller.
Den ända fördel som jag kan se det är om man får folk att börja prata med varandra och därigenom skapa en gemenskap.
Jag har vart på forum där man öppnat en speciell avdelning bara på helgerna där man kunnat sitta och fyllesnacka, posta historier odyl, men det kan man använda "övrigt" till om man vill
Alla förslag på hur man kan skapa mer trivsel är välkomna
-
Nope!! Börja inte med det ofoget. Det tillför inte nånting.
-
@alvar
OK. Vi säger God natt till detta ämne!
-