Jag få in Canal+ ljudet perfekt genom videon, men dessvärre ingen bild. Finns det någon möjlighet att jag kan få in bilden genom videon utan att utan att teckna ett abonnemang eller att mixtra med piratboxar o dyl.?
Utskriftsvy
Jag få in Canal+ ljudet perfekt genom videon, men dessvärre ingen bild. Finns det någon möjlighet att jag kan få in bilden genom videon utan att utan att teckna ett abonnemang eller att mixtra med piratboxar o dyl.?
Svar NEJ ingen kort ingen bild.
Är det kabelvision du har?
Du kan bygga dej en egen liten dekoder till de kodade kanlerna i kabel tv näten (i många av dem iaf) finns många sidor på nätet om hur du gör detta och ritningar oxå för den delen. Plus att de är ganska lätta att bygga.
Har inte kabelvision, har ett kabelnät här i byn som radiohandlarn har satt ihop. Ska flytta till en annan lägenhet 1 Maj, så äntligen kan jag sätta upp en parabol så att man kan få in lite sportkanaler! :P
Decodern som finns på den här sidan: http://w1.278.telia.com/~u27806513/ fungerar även på det här kabelnätet, tyvärr så köpte jag en decoder där och dagen efter så ringde de och sa att jag kunde flytta in till centrum. Så är det någon som vill köpa den för 850 kr? (Är vad jag betalade för den)
Finns i Tingsryd.