Undrar varför jag kan få in alla kanaler när jag la in den nya conex nyckeln men Kiosk kanalerna funkar inte inte en enda :roll:
Utskriftsvy
Undrar varför jag kan få in alla kanaler när jag la in den nya conex nyckeln men Kiosk kanalerna funkar inte inte en enda :roll:
vilket kort använda du?,Basic fungera inte med PPV.
Toxie Jag har en Dreambox7000s jag fick in dessa utan några kort tidigare samma sak nu jag får in kanal5 tv4+ o tv4 bla bla alla alla andra men inte kiosk kanske någe fel med nyckeln 20? :lol:
Hade samma problem tills jag bytte img till senaste SF (sf_img_v32_0904.img)
Har nu 100 % c*nax
Hej. Emu ene måtte skrives om litt p.g.a nano63. Nu er det også kommet oppdatering av p.pan :pprc title newcamd tng11 med cn* I denne software er det også autotext. :smile: Og tilhörande windows program ppsave.Bara otrolig. :smile:
Mvh.Taco.
Taco och Tullmeis kan man få in Skyitalia med Dreamboxen igen och vad behöver jag för att kunna ställa in Skytalia? :lol:
Hej. Ingen img öppnar i dag sky italia der må det bruka orgi kort.Detta hentet fra troverdigt forum digsat.net.
Mvh:Taco.
Taco finns det någon hemsida där man kan se hur man instalerar den nya imagen 3.2 till min dreambox?Jag gjorde inte detta första gången själv HJÄÄLP