Tjena!
Har alla fått sitt nya boxer-kort??? Jag har inte fått mitt och nu börjar jag bli lite orolig när folk börjar prata om den 1 maj som datum för det nya systemt... Är det fler som inte fått sitt nya?
/Kalle
Utskriftsvy
Tjena!
Har alla fått sitt nya boxer-kort??? Jag har inte fått mitt och nu börjar jag bli lite orolig när folk börjar prata om den 1 maj som datum för det nya systemt... Är det fler som inte fått sitt nya?
/Kalle
när tecknade du abbonemanget, har du ett svart kort som det står 2.0 på nere vid rutan med kortnummret så har du redan det nya!
Det är svart men det står inte 2.0 någonstans. Jag tror jag skaffade abbet i september förra året.
Då har du fortfarande ett gammalt kort
ring till boxer och hör med dom
Nej Nej!! Ring inte för tidigt!!Citat:
Ursprungligen postat av KelleKula
Ju längre vi kan luras desto bättre. :lol:
har vi ett datum om när dom släcker boxer och finns det nått annat kort på marknaden ???
Nej. Nej.
Släcker dom för dig, innan du fått ditt nya kort, klaga sönder Boxer!! Kräv kompensation så påminn dom inte om något. Det kan bli en gratis biljett för dig ett år framöver ;)
hej! jag har lånat ett boxer original av en kompis.
kortet är svart och det står viaacess 2.0 på det. jag har stora problem att försöka kopiera det.
någon som vet hur man gör? jag har testat alla de där "au" guiderna men inget av dem fungerar. det står bara att jag skall stoppa in ett kort.
kör jag en annan guide så står det "ATR not recoginzed"
vad gör man?