Vad är det för fel på den förträffliga wapsidan?Får bara felmedelande att det är fel på sidan,det måste ni fixa !!
Utskriftsvy
Vad är det för fel på den förträffliga wapsidan?Får bara felmedelande att det är fel på sidan,det måste ni fixa !!
Samma här, jag får också fel på wapsidan, har provat i gammal Nokia och ny Panasonic.
Warning:main(../statistics.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36
Warning:main(): Failed opening "../statistics.php" for inclusion (include_path=".:/usr/local/lib/php") in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36
Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 186
Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 187
Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 471
Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public on line 472
Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 473
Är det samma fel som ni får?
Jag fixar det ikväll.
Tack. Jag får felmeddelande att host inte kan nås.Citat:
Ursprungligen postat av rejj
Nu ska det funka.