-
Ingen bild Digiality 204
Behöver lite tips. Har sökt genom detta eminenta forum men lyckas inte. Har en nyinskaffad MII brännare o kort. Brände med M2 soft och fick beskedet att kortet var programmerat. Mottagaren säger: Kort OK men oxå: Ingen åtkomst. Vad har jag missat? Har kollat o försökt med M2 loader men hittar inte HEX filerna.
-
Åm jag är intte helt fel yte, strömmen till Mll brännare med adapt eller batteri. Dåm är lite sjänsliga med ström sturckan. prova med ulika volt.
-
-
Alla hyrboxar = philips ibockat
Se till att du har senaste "spöke" eller motsvarande
-
Har läst att det finns de som har 204:an och får det att funka. Har testat både MHW och "den andra", men ska testa lägre voltstyrka. Körde 12v men enligt brännarens spec så går det mellan 3 o 12v så det återstår några alternativ att testa.
-
Jag har fått M2 att funka utan problem på Digality 304 och 204... Körde som vanligt...
-
Har nu testat med spänning frå 7,5 till 12 v på brännaren samma resultat.Ingen åtkomst. Kan jag få en stegbeskrivning på hur jag ska göra, nånstans missar jag tydligen nåt. Har kört spöket o piraten kryssar nomal och sedan program. Får OK men ingen åtkomst i mottagaren. VIA med funcardet går utmärkt för övrigt
-
Har du brennaren i Phoenix 3,58
Fins en annan programi www.hop.to/ssh
Det har skrivits mycket åm denna brennarelängre ner i forumet.
-
TACK!! Det funkar med den programmeraren