Tja!
Ja har en parabol som har måtten 70x60cm med två lnber. Ja tänkte att ja skulle sätta dit 3 till för eurobird hotbird och astra går det över huvudtaget är parabolen för liten?
Utskriftsvy
Tja!
Ja har en parabol som har måtten 70x60cm med två lnber. Ja tänkte att ja skulle sätta dit 3 till för eurobird hotbird och astra går det över huvudtaget är parabolen för liten?
Det beror på lite var du bor Du kan få Thor Sirios ock HortBird Astra är lite lånktifrån Thur
Altenativet är Motor styrnig Lite krånglit at måntera Då kan du hitta flera satelliter. Lite långsam när den byter satelit. Eurobird vet jag intte vad det är?
okej men kan man ha motor till min mottagare ja har en nokia mediamaster 220s eller det kanske inte du vet?
Jag kållade den har stöd för motorstyrnig
Det bästa år nog eoropa parabol Men den jag har från keycard 70cm den är för liten.
så vadå det är bara att säta dit en motor och börja titta?
Jep. Det svåraste å hitta rät sirckel Alla sateliter liger i et sirckel på himlet
sen kan du bara använda Nokias egen Satscan motor,och i deras beskrivningen står de klart och tydligt hur man installera den.
men hur vet motorn när den ska röra sig te trycker man på en knapp eller mosste man springa upp på taket vrje gång man ska kolla på en annan satellit :wink:
det går automatisk när du buter kanal
okej :D