Ja något måste man ju göra så man slipper 20 inlägg från olika personer som är för lata för att söka med frågan "När...." ;-)
//Stimo
Utskriftsvy
Ja något måste man ju göra så man slipper 20 inlägg från olika personer som är för lata för att söka med frågan "När...." ;-)
//Stimo
Instämmer med övriga, bästa forumet.
Håkan i Västerås
Måste säga att detta forum är grymt bra!!! Har varit lite överallt men inte sett ett så bra forum som här! :D
Det är alltid trevligt att höra... Det tackar vi för! :D
Håller med millred.
Håller själv på att lära upp mig så sakteliga. Det är ett härligt forum att smyga runt i. Många kloka människor här och jag tycker crew gör ett bra jobb med att hålla en hygglig samtalsnivå.
använder ni någon färdig plugin till den där nyhetsrutan som är högs upp, eller har ni skrivit den själv?
det finns ett mod, om du menar forumsmeddelande, som heter Messageboard XL (tror jag)
Ja läs ämnesraden.Här får man svar på allt man veta,suverän sökmotor,här kan man söka istället för att starta en tråd som redan blivit besvarad.
Ni är bäst
Har inte riktigt koll på hur länge jag har hängt här, men det är väldigt trevligt ställe att hänga på! Skulle bara önska att folk använde sökfunktionen lite bättre (oftare)
larsa46 skrev:jag tycker crew gör ett bra jobb med att hålla en hygglig samtalsnivå.
det instämmer jag i.
Tycker att ni som sköter forumet gör ett kanonjobb. Låser trådar som börjar bli tjatiga för att folk inte orkar använda sökfunktionen. Hoppas bara att ni begränsar antalet medlemar så man slipper samma skit som på stopstop, en massa ointressanta inlägg som ingen vill läsa, för många medlemar har det blivit hos dom. Om Ni fortsätter att bygga på det ni har idag så har ni en lång framtid på nätet. Vill bara ge en eloge för er.