får inte det till att funka flytande med brandväggen iallafall =)
Utskriftsvy
får inte det till att funka flytande med brandväggen iallafall =)
En annan bra bittorrent är http://www.raiden.se/torrents.php
Kostar inte det pengar? Eller är det bara jag som inte kan hitta rätt? Man blir ju så klkart nyfiken när det dyker upp en nyhet (gför mig i varje fall).Citat:
Ursprungligen postat av frejac
I övrigt så är Direct connect outstanding av de jag har testat. BitTorrent är mycket bra om man t.ex. följer en TV-serie och tar ner den typ dagen efter den släpps. Svårt att hitta gamla grejer där nämligen.
På tal om hastigheter så körde jag tidigare 512 Kbit/s med DC och det gick aldeles utmärkt, vet dock inte hur dessa hubbar är nu för tiden...
/ElFeo
k-lite kostar inget...
Näe, men frågan var om emule kostade eller inte. Kazaa är ju helkass.Citat:
Ursprungligen postat av Megaman
För emule är väl inte kazaa?
/ElFeo
Vad har du för brandvägg? Du måste slussa vidare port 6881 och uppåt. Komme rinte ihåg hur många man kan har, men jag kör 6881-6889 och det fungerar skitbra. Vet att jag körde bara fyra portar förut också vilket gick bra det med.Citat:
Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
/ElFeo
Den tar första bästa lediga i det portspannet. Du kan även i vissa klienter ställa in vilka portar du vill använda. Den använder sällan mer än 2 portar.
Bittornado är en bra klient med nya torrent protokollet.
Kan även rekommendera Burst! klienten.
kazaa lite k++ och dc++ tycker ja är bäst ett råd är att ladda ner dc++ som är gratis och sedan från dc ladda ner kazaa lite k++ som kåstar en slant :smile:
ja k-lite är inte så bra till filmer...jag brukar använda det till musikCitat:
Ursprungligen postat av ElFeo
stämmer dc är bra med film :D