-
fungerar finfint på en Strong 8700. Fick bild omedelbums. Nu ska jag försöka få TMB att fungera igen, kanske man kan få lite fler kanaler då? :)
-
får dock inte TMB att fungera nu heller. Har dock inte testat så mycket, men alla inställningar ska vara rätt som jag gjorde det...
-
Inget kortnr bara abonnentnr som är vilka 8siffror som helst och boxid = 11 siffror.står i systeminfo på boxen du använder.
-
:!: :!: Inte riktigt sant Halda, abb numret måste börja på 46 eftersom det är Svedala du bor i med andra ord Sveriges landsnummer!!!!!
-
8) 8) 8) Tror jag i alla fall har du testat nåt annat o det funkar så lägg ut en sträng!!!!!
-
Har gjort som det stod i inlägget här men har tagit 4 olika nummer och 3 funkade kanon men inget av dem började på 46 så jag tror inte det spelar nån roll.
-
Jag har testat detta och det funkar.
Frågan är vad man ska dra för slutsats av detta. Jag får in basutbudet utan något kort i mottagaren. Betyder det att basutbudet är sänds okodat eller har NDS uppgaderingen oxå inneburit att att det finns avkodningsfunktionalitet inbyggt i boxen?
-
8) Bra fråga Rox! Finns det någon annan på forumet som är bevandrad
i frågan, det kanske, kanske, går att hitta någon slags bakdörr???
-
Fick en 9780 av en kompis som inte var uppgraderad, hade nt1.3 i den. Kopplade in den men kunde inte ens komma åt menyerna då det stod " sätt i ett kort" och när jag stoppade i ett guldkort så kom en ny ryta som sa " detta kort är ej anpassat för detta nätverk, boxen är låst". "Tryck på standbyknappen".Har dom kanske stängt allt som har med 9780 att göra?.
-
ingen som vill säga hur man gör är ej så haj på engelska.
så är ni snälla.