Vart vill du komma?
Vad är det din MACAB skulle uppdateras till/med?
Eftersom den fungerar med orginalkort idag varför skulle den inte funka med alternativkort OM dom fanns att tillgå?
Utskriftsvy
Vart vill du komma?
Vad är det din MACAB skulle uppdateras till/med?
Eftersom den fungerar med orginalkort idag varför skulle den inte funka med alternativkort OM dom fanns att tillgå?
Det jag vill komma fram till är, som ovan :
Frågan är om en gammal (nog ca 2 år) MACAB DCB-101 kommer att funka med C*mh*ms nya system där de tunnlas via C*n*x eller även jag måste uppdatera? Har INTE originalkort så jag vet alltså INTE om den funkar med detta.
Info om boxen :
Boot : 03040ASC
Loader: L301
Application : V12D ( MAY 30 2000)
Viaccess : o.36T
Vad får jag ut av detta tro? Någon? Eller de behövs mer info?
Lättare nu eller jag har utelämnat viktig info, T-bird?
Kan inte säga om du har dom senaste versionerna men om jag inte minns fel så genomfördes systenbytet UTAN att byta nått i någon box.
Jag förstår inte era frågor???Min 6år gamla Macabbox fungerar utmärkt med orginalkortet från comhem,har inte uppgraderat den heller.SARA
Jaja men då ska de nog inte behövas för min del heller? Har nästan nyss gått över till lägenhet med C*mh*m då jag haft parabol innan då jag bodde i hus, nämligen. DÄRFÖR denna bristande okunskap.
Enda jag vet och sett är att det INTE kommer att få med enkla kort som guld o fun, utan snarare typ M2....om jag nu fattat rätt? OM/NÄR koderna blir offentliga dvs..