-
@bjka
gör så här, gör en NY sökning med guld kortet i. de tar bort alla kanaler ur boxen å lägger in dom igen.
hur som helst du måste få bort alla kanaler från 1-500. när du gör ny sökning blir alla kanaler från 1-???? och kommer att hamna på övriga kanaler. (de kanaler man kan redigera)
står även i readme filen hur man gör.
-
Någon vänlig pirat
Gjorde en ny kanalsökning på min Nokia 9310 och vips så gick det ej att redigera kanallistan 1-500.
Någon som vill skicka över denna fil, MHWcannelList_without_ConaxCard.
crazygoze@hotmail.com
-
ja gör man ny sökning med abb kortet så blir de krångel kan jag tro. tyvärr kan inte jag skicka filen från denna dator, men hoppas att nån annan vänlig själ redan gjort det. annars PM:a mig så får du den till kvällen om jag har tid.
-
ang blå list
Hej jag skulle också vilja ha den filen om någon vill skicka över den
-
Det går med vanliga Seca filer, vet inte vilken fil som legat på filsidan förut, men den som låg på zappafree var iaf en helt vanlig Secafil :)
Det går med Seca filer till silver o funcard också om ni inte har guldkort :)
-
Tack Gump för filen. :D
Tyvärr så funkar det inte tillfredssällande. I princip så händer ingenting förutom att de Danska utbudet hamnar på kanalplatserna 1-500, inkl EPG kanalerna. Det går fortfarande inte att radera eller flytta kanaler på kanalplatserna 1-500. Finns det någon editor till filen som möjliggör ändringar i kanalordningen?
Skall man måsta ringa CD och svära över deras jävla :evil: mjukvara i hyr-boxarna, att man som kund inte har befogenheten att själv välja vilka kanaler man vill ha på respektive kanalplats.
CD SUGER FETT!!!!! :x
-
Den som vill ha den kan återigen hämta den här
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14199
-
Nu funkade det. :lol:
Man måste stänga av dekodern (dra ur strömmen) för att nollställa den innan man sätter i Guldkortet. Annars lägger boxen upp kanalerna efter M2 kortet.
Men jag tycker fortfarande att CD SUGER :wink:
-
Hej
Man tankar alltså inte ner Channel list i MII kortet?
Jag har ett gammalt Com Hem kort som är guldfärgat.
Kan jag använda det?
Mattias
-