Bästa programet att göra hemsidor i är HomeSite 5 där kan man både skriva html koder och lägga in bilder med genvägar om man vill
Utskriftsvy
Bästa programet att göra hemsidor i är HomeSite 5 där kan man både skriva html koder och lägga in bilder med genvägar om man vill
Finns iofs samma funktioner på frontpage m.m. Bilder med genvägar? Menar du vanliga a href images? Det finns väl i alla WYSIWYG-editorer..Citat:
Ursprungligen postat av triax
Men det programmet du tipsade om är väl oxå det ett alternativ. :)
någon som kan förklara hur man gör en ram sida med frontpage?
Intellyweb är ett program som nog är det enklaste man kan tänka sig. Behöver inte kunna något om hemsidor för att göra en själv.
Mycket bra och enkla guider.
:idea: Mjahapp, det är ingen som använder Notepad längre då. :smile:
Varför krängla till det när man kan göra det lätt för sig med en hemsida? :D Fast åas blir det ju en massa oläsligt "skit" i kodningen.
@reecord
Hur har det gått med emsideknackandet? Haft någon nytta av sakerna du fick?
jodå jag har skikat lite på det :smile: men har nog lagt hemside gjejen åt sidan en stund. Har lite annat för mig nu :wink:
nej.... jag använder:'Citat:
Ursprungligen postat av Realmode
Einstine html för att göra nya mallar till layouter.
Php designer när jag jobbar med PHP.
:smile: Har för mig att jag testade en gratisprogramvara som kan ha kallats Einstein HTML, någon gång runt 1998-99. Undrar om det är en uppdaterad variant av detta du använder :roll:Citat:
Ursprungligen postat av 1_2_3
Jag röstar på Dreamweaver MX.
Passar både nybörjare och avancerade.
Dessutom kan jag tipsa om www.webdesignskolan.com ifall ni inte kollat den. Mycket nyttigt för den som vill lära sig om webdesign. De har även en CD med massor av prylar på. kostar 200 spänn o väl värd de pengarna.