:evil: :evil: sånt här gör mig så jävla förbannad asså. Hela tankesättet för de människor som driver detta är totalt rubbat. Inte normalt enligt min mening :evil:
Utskriftsvy
:evil: :evil: sånt här gör mig så jävla förbannad asså. Hela tankesättet för de människor som driver detta är totalt rubbat. Inte normalt enligt min mening :evil:
Hade jag varit utlänning så hade jag tagit illa upp över att Sverige Mot Rasism gör ett sånt här uttalande. Det är ju dom som assosierar det som rasism, ingen annan. Det är Sverige Mot Rasism som ska anmälas till Ombudsmannen mot etnisk diskriminering (DO).
Jag uppmanar alla utlänningar som tar illa upp av det SMR säger att själva anmäla dem till DO
Någon som har förutfattade meningar om vad en utläning tycker är rasism, kan i sitt uttalande vara mer nertryckande än själva budskapet av (som i detta fall) denna reklam.
Här är en länk till Ombudsmannen mot etnisk diskriminering
Precis vad jag skrev i mitt mail till CMR..Citat:
Ursprungligen postat av Johan
fy fan va sjukt! Man kan ju inte ens säga negerboll längre :roll:
Varför skulle man sluta säga negerboll när den en gång i tiden döptes till just negerboll? Kommer aldrig att tilltala negerbollen något annat namn än negerboll!Citat:
Ursprungligen postat av reecord
Snacka om bra reklam för glassen, allvarligt tror ni inte att det är gb som ligger bakom??? ;)
http://forum.flashback.info/scandina...6&postcount=77
Negroidsfär heter det f.ö!
håller med kommer alltid säga negerboll :smile:
hahah :DCitat:
Ursprungligen postat av cichlidae