Håller med...Jag tror det är det bästa programetCitat:
Ursprungligen postat av figge_sand
Utskriftsvy
Håller med...Jag tror det är det bästa programetCitat:
Ursprungligen postat av figge_sand
Nod32 suger, alldrig haft ett program som släpper igenom så mycket virus....Till och med norton är bättre
Instämmer! Har hänt några gånger att jag hittat virus med mitt F-secure som andra med Norton inte hittat.Citat:
Ursprungligen postat av connyp59
Vet då inte vilket nod32 du har haft, jag har aldrig virus, nod32 tar bort allt. :)Citat:
Ursprungligen postat av Stimo
håller fullständigt med !
kör också nod32
har tidigare haft minneslukaren Norton och skiten f-secure även Norman men nod32 håller bäst av dessa!
Kanske är för att du inte scannat datorn med nått annat program! tex F-secure! Prova så får du se att datorn kryllar av virus!Citat:
Ursprungligen postat av rejj
Mitt F-Secure uppdateras varje dag...Har F-Secure Antivirus Client Security....Det hämta jag på DCCitat:
Ursprungligen postat av Peppe
Inget virus program är bra ju....
F-Secure litar inte jag på iaf. Därför Trend Micro....
När jag mistänker ett virus i nån dator så kör jag virusscanning från nätet för att kolla.
Adressen: http://housecall.antivirus.com
/Mami
f-secure gjorde så att jag inte kunde starta datorn
Äldre versioner av F-Secure har comp. problem med WinXP SP2, ex 5318050 osv... Angående hur det detekterar virus så tror jag nog F-Secure hänger med, det missar säkert en massa spyware osv. men är i min mening bäst av tungviktarna Norton, McAfee och F-Secure, tyvärr är väl inte F-Secure särskilt "lättdraget" det heller.Citat:
Ursprungligen postat av Megaman