låter väldigt intressant , men tycker ej om att dom ska suga ut en på 99kr extra !
sant att den har lite fler möjligheter än en dvd med hårddisk ,
men en dvd med hårddisk kan man också spela in på dvd:n :-)
Utskriftsvy
låter väldigt intressant , men tycker ej om att dom ska suga ut en på 99kr extra !
sant att den har lite fler möjligheter än en dvd med hårddisk ,
men en dvd med hårddisk kan man också spela in på dvd:n :-)
va lugna det rullar på ett tag.sen blir boxen billigare och så kommer dom 99skr också bort .viasat vill väl säkja box o abb annars är risken stor dom har grävt sin egen grav
pwrboxen är nog en flopp. visserligen kan du titta på en film,spela in en annan men det är en pace med dubbla tuners. den klarar idag bara av sirius-thor. så du kan ej titta på de fria kanalerna på hotbird,astra. det blir bara att vänta på en bättre box
Kommer fortfarande att vara samma skitprogram.Dom uppför sig som begagnade bilhandlare.Spela in och titta samtidigt kan du göra utan att betala 99:-/m.
hur då ?Citat:
Ursprungligen postat av samot4
Som jag nämnt ovan; t.ex. med en dvd med hårddisk. (eller annan mottagare med hårddisk)Citat:
Ursprungligen postat av LancelotSweden
Visst, med en dvd med hårddisk kan man inte spela in två program samtidigt, och samtidigt titta på ett tidigare inspelat. Eller spela in ett program samtidigt som du tittar på ett annat (inte tidigare inspelat).
Men är det värt att betala 99:- per månad för dessa 'möjligheter'. Nix!
Skulle hellre vilja att Viasat levererar 5.1-ljud på filmerna. Det är ju ändå 'framtidens TV redan idag', som de levererar.
/M
Bättre att hoppa på By and Try som går att teckna fram till den 15e denna månad.
Sälj mottagaren som ingår och handla en med hårddisk i stället.
Då skulle ialla fall inte jag ha någon användning av Viasat+
Stora vittsen med + tjänsten ärsmidiga inspelningar av både enskilda program som serier.
Jag tror inte många är villiga att betala 99:- per månad för + tjänsten så jag tror Viasat biter sig själv i svansen.
Att gå från marknadens bästa erbjudande (By and Try med fri mottagare) till Viasat+ tyder på dåliga marknadsförare.
99 spänn extra i månaden är för tvillingabbet. man får tydligen ett nytt kort för man skulle spara det gamla, det är ju bundet till den gamla mottagaren vilken man kan till en annan tv-apparat, (om man nu har flera).Citat:
hur kommer det sig då att även nya som köper viasat+
direkt också måste punga ut med 99kr extra i månaden ?
Skäll inte på mig nu bara, men det är för att det är två stycken mottagare inbyggda i den nya boxen.Citat:
Antagligen vill viasat ha extrabetalt för den kanalen som man kan spela in.