varför skulle det INTE dyka upp sådana nyheter här?Citat:
Ursprungligen postat av belgare
vi kanske inte KNÄCKER koder här, det gör nån annnan, vi är bara ett forum.
Utskriftsvy
varför skulle det INTE dyka upp sådana nyheter här?Citat:
Ursprungligen postat av belgare
vi kanske inte KNÄCKER koder här, det gör nån annnan, vi är bara ett forum.
Kan säga från säkra källor att det finns inget olagligt med Comhit... Det har STOP sagt personligen... Så ni kan vara lugna :)
Nu börjar ni bli väl paranoida.
Vi lever fortfarande i ett samhälle med yttrandefrihet och där verkliga brottslingar njuter av friheten varje dag.
Polisen har inte tid med brottslingar, de jagar fortkörare och snälla folk som betalar och ber om ursäkt, knarkare och beväpnade människor lämnar de ifred för då kan de råka illa ut.
It brotslinagar har de inte en tanke på för det är för krångligt och juristerna har barn som laddar hem musik mm.
Kort och gott efter för många whiskey, Poliser är mesar och om nån från comhem eller något liknande läser inläggen här sä låt dem läsa sig trötta för de är inte värda att ägna en tanke.
För mig är det lika roligt att få prova olika plugins, emu, koder, kort mm. bara för att lura de girigbukarna på några kronor och det är jag stolt över.
haha, så sant som det var sagt, jag resonerar på samma vis faktisktCitat:
Ursprungligen postat av Hook22
@hook22
Har du tänkt på att snålheten är släkt med girigheten. :wink:Citat:
bara för att lura de girigbukarna på några kronor och det är jag stolt över.
Mvh Kalle
Själv tycker jag varken det handlar om snålhet eller girighet att sno hem så mycket kanaler som möjligt.
Jag gör det för att möjligheten finns. Sen kan jag avslöja att jag kollar inte så mycket på TV, men jag vill att kanalerna skall finnas där bara för att det går. :wink: :wink:
El L :lol: kk :lol:
Håller med El Lokko! Jag abbonerar på Viasatt och Canal digital utan att gnälla. Men jag använder mig utan samvetskval av möjligheten att få in så många utländska kanaler som möjlig, då man ändå inte kan få abonnemang på de flesta av dessa här i landet. Och då de ändå inte kan tjäna nägra pengar på mig så betraktar jag inte detta som stöld.
Det är väl det mest vanliga sättet att utöva våran hobby , man gör det väl inte för att skryta med hur många kronor man blåst någon på. Själva tittandet är svårt och hinna med när man skall kolla vilka kanaler som fungerar.Citat:
Ursprungligen postat av El Lokko
Mvh Kalle
Tja, här är ju inget olagligt. Jag skulle snarare vilja säga att det är fråga om utbyte av nyheter och dessutom så var det väl så att det stod i lagen och förarbetena att det skulle krävas ett vinstsyfte för att det skulle bli olagligt, eller? :-) Inte heller är innehav av utrustning i utbildningssyfte förbjudet (åtminstone inte här i Sverige). Och inte fan ser jag något vinstintresse här så jag fortsätter i alla fall att tjattra på här :-) Då finns det bra mycket värre ställen. Ni skulle bara se polackasidorna hehe