Tycker ivf att det verkar underligt.Citat:
Ursprungligen postat av PePe
Combon var den första ( och hittills enda? ) som har möjlighet att knyta till boxen, så det borde vara precis tvärt om, att kortet går i combon och ingen annanstans.
Utskriftsvy
Tycker ivf att det verkar underligt.Citat:
Ursprungligen postat av PePe
Combon var den första ( och hittills enda? ) som har möjlighet att knyta till boxen, så det borde vara precis tvärt om, att kortet går i combon och ingen annanstans.
Abonnemanget startade för två år sedan och under vintern har jag använt Kombo boxen och under sommaren Nokia boxen. Förra året gick det bra att efter sommaren köra Kombon igen utan problem. Efter den sommar vi nu haft kunde inte Kombon läsa kortet men i Nokian inga problem.
Faktum kvarstår T-bird. Mitt kort fungerar i de Nokia jag provat i men inte i någon Kombo. Det går ju att leva med men det är bökigt. Det var ju enklare när bara kortet behövde tas med vid flytten mellan ställena.
Som abonnent borde jag kunna använda mitt kort i vilken box som hellst som kan ta emot CD. Att låsa korten till en viss box är ojust, kanske inte ens lagligt.
PePe det är smma sak med viasat de korten är låsta till boxen eller!Är det inte så att de vill att du skal stopa i kortet i cobon o kanske låtta den vara ine ett helt dag?.Men do garanterat funkar inte i Nokian?Mvh