Slipstream är ett program som fungerar tillsammans med Funcard.Citat:
Ursprungligen postat av mrmallis
Finns i Morphex 3.6.
Utskriftsvy
Slipstream är ett program som fungerar tillsammans med Funcard.Citat:
Ursprungligen postat av mrmallis
Finns i Morphex 3.6.
Jag har inga problem när jag kör med Guldkort och kör Geo34 med PPUA + Serial med morphex!!!
Mvh Macke
Har gjort ett kort som Mackee.Det har precis sparkat igång.Återkommer
om det fungerar. :smile:
Är jag inte betrodd på mina uppgifter Zamora?
Har sutit och pillat med olika lösning i flera timmar,detta var det smidigaste och bästa jag hittade!?
Mvh Macke
Klart jag tror dig.Men det har förekommit spekulationer om att det skulle
kunna vara vissa nr.serier som varit utsatta.Det har rapporterats att
en del org.kort strulat och andra inte.Därför är det bra om flera testar
och rapporterar. :smile:
Mitt org.kort funkar bra men inte polarens, så jag förstår problematiken...lite skumt.
:D Tjena pirater!! :twisted:
Är inte jätteslimmad på detta men undrar vad ni menar med strul nu!
Har ett vanligt gk au. Jag har inga som helst problem med att proppa nya koder..... Funcard som ni säger är det väldigt annorlunda??? Har även ett remote kort på "vanliga kanalerna" inga problem! Antar att jag är ute och cyklar på grusväg men still learning................................ :wink:
Må vi pirater aldrig förtröttas! 8)
Pirata Mata!
Mitt GK-AU strulade i ett dygn,men har nu funkat sedan kl.17.kan man man andas ut eller??Skickar dem inte ut nå´gra fakekeys längre??
vad jag förstått har detta bara vart ett test... och många org.kort drabbades så de valde väl att inte fortsätta sitt "test" .. hoppas bara att de inte kommer på någon lösning :lol:
Jag tror att CH skriver att de har problem för att de vet de kommer att få problem med vissa org.kort tack vare att de skickar ut fake koder. Detta tror jag är anledningen att vissa med org.kort har problem. Har någon annan något tips varför de säger att det har problem så hör av er.