Det finns en liga som heter NHL som också är av visst intresse. Den sänds också i Canal+. Men visst, Viasat är i alla fall bra på marknadsföring. I praktiken är de dock 2:a på pucken...
Utskriftsvy
Det finns en liga som heter NHL som också är av visst intresse. Den sänds också i Canal+. Men visst, Viasat är i alla fall bra på marknadsföring. I praktiken är de dock 2:a på pucken...
Ja självklart... Jag har Canal+ / ESPN America för NHL och Elitserien och Viasat Sport för KHL / Hockey VM och nu Allsvenskan med...
om den går på TV4 Sport eller Viasat Hockey bryr jag mig inte så mycket om faktiskt...
Vi prioriterar ju olika på vad vi vill se på... jag föredrar sport framför dokusåpor och annat skit som vanilga kanalerna sänder....
Dessutom så har Tele2 mer valfrihet än andra operatörer att välja det man vill se på utan att behöva betala för massa kanaler man inte vill ha...
Dessutom ingår 1 valfritt intressepaket i hyran hos oss.. och hur mycket jag tjänar har ingen att göra med...
Ta't lugnt, Läderfejan. Jag tycker bara att det är våldsamma överpriser på de olika sportpaketen, och att ha både Viasat nonsenssport och C+ tyder på ett minst sagt stort idrottsintresse.
Skulle nog själv skaffa C+ om det inte vore så att frugan håller i plånboken :nerd: