-
Om du inte har väldigt bråttom kan du vänta till efter Angamässan (4 - 5 maj) och se vad Dream har sagt om DM7020HD som enligt uppgift kommer med en S2-tuner och plats för ytterligare en.
Notera att datumen ovan gäller mässan och inte är något releasedatum för Dreams nya mottagare.
-
Att dömma av Dream's föregående släpp så ska man nog inte hoppas på för mycket... Kan ta allt från 1 vecka till 1 år eller mer efter mässan innan boxarna kommer tyvärr :/
-
Något måste de visa upp. Det kan inte stå där och visa modeller som redan finns på marknaden. Det återstår att se hur långt de kommit med sina nya maskiner.
-
Tackar för infot allihop!
Tycker att Azbox låter mer och mer lockande, dubbla tuner och fullfjädrad mediaspelare! :)
Ni som har/testat den, vad är de 3 sakerna som stör er mest?
Typ: "Varje gång jag startar boxen från standby krånglar ...." eller "Den fryser när....".
@Muggesand,
USB tuner och blackhole? USB tuner som i PC-tuner? Blackhole, är det en image för dm800? Är det utvecklingsimage eller stabilt? Intressant dock!
-
Blackhole imagerna är helt klart dom som funkar bästa på dm800 (enligt mig). Såg när jag körde i den senaste 1.3 en av mina boxar att det stod under news att man nu kunde köra usb-tuner dvb-t kopplat till den. Har ingen feedback själv på detta. Läst på andra forum att för vissa funkar det kanon o för andra inte..