Den detaljen gör du i punkt 4 ;)
Då kan jag lika gärna passa på att fråga: Vilken image tycker ni jag ska lägga in? Ni kan ju ialla fall ge lite förslag. :D
iCVS-GP3 är ganska ute va? :p
Är det OpenPLi som gäller? Vilken version i så fall? 2.1 eller 3.0? Vill så klart ha den stabilaste.
Kan tillägga att jag har Sim 2.10 och bootloader 82, men om jag förstår det rätt så är det bara till att lägga in bootloader 84. :)
OpenPLi-2.1-beta-dm800se-20120526-sim210-ssl84b.nfi låter som en bra val eller? :cool:
Japp openpli är den bästa på marknaden om du frågar mej
helt klart smärre grej, nja inte självklart kanallistorna dyker upp utan restart av enigma, men har man egen sattelite.xml så måste man gå den ordningen, Pli användare behöver aldrig omstart för plugins, emu så det är lite lurigt, så länge sattelites.xml är lik som den du laddar upp funkar det i din ordning :)
Ahh ok, då hänger jag med. För först fattade jag inte va du snackade om för att jag gör exakt så som jag säger och allt funkar direkt. visste inte att pli funkade på det sättet. Nu har jag lärt mej något nytt iaf :P
Det tog ca 10 minuter för mig att lägga in OpenPLi och få allt till att fungera. Blev nästan lite imponerad av mig själv. ;) Och nu kommer jag åt dreamboxen vi webbläsaren, och kan till och med streama till mobilen. Känns skönt att det gick så bra! :cool: