Vart köper man en box för 495:- då?
Utskriftsvy
Vart köper man en box för 495:- då?
Pratade själv med Com Hem kundservice precis. 495:- för en köpbox gäller bara nytecknade kunder. Annars kostar köpboxen 995:-Citat:
Ursprungligen postat av sunda
Däremot så kan man köpa den box man hyr för 299:- fram till den sista december. De påpekade även att de inte har gått ut med något officiellt om det här erbjudandet. Enda kravet är att man binder upp sig på ett halvår (eller om det var fem månader). Men man sparar ju in de pengarna ganska snabbt om man jämför med 70:-/månad i boxhyra.
Vad i helvete? Jag frågade för fan det när jag köpte den nya boxen för 495:- för en vecka sedan c:a (jag vad kund sedan tidigare och det var samma pris) och det gick minsann inte att göra.Citat:
Ursprungligen postat av martinb
Iofs vill jag ha den nya eftersom den har digital ljudutgång, men för fan lite koll på läget får de ha.
Tomtefabrik.
De sa att de inte haft "erbjudandet" så länge heller.
Själv tycker jag nästan att det låter för bra för att vara sant, men räknar med att få bekräftelse inom ett par dagar eftersom de skulle skicka ut en ny faktura för januari, med boxhyran borttagen.
Å andra sidan är jag riktigt nöljd med den nya boxen. Superbra ljud via digitalutgången.
RGB via SCART:en funkar korrekt nu också. På min gamla box blev bilden helt galen på min TV (kan ha varit paj också). Blir mycket bättre billd nu.
Vet du om det går att köra piratkort på den nya boxen??
Mitt GK funkade på den nya boxen, innan de bytte system.
Funkar den optiska utgången? De sa på ComHem när jag frågade att den inte gjorde det än. Finns det en coax digital som ni kör på då eller?
Det är så här att! Den nya boxen har optisk ljudutgång och inte en koaxial.
Vad de menar på comhem är färmodligen att deras system inte stödjer 5,1 ,ac3 än för att nästan inga kanaler sänder i det ljudformatet.
Men så fort de börjar med det så får man en uppgradering gratis till boxen.
Du kan fortfarande få ut ljud från den optiska utgången ,men då bara vanligt 2 kanalig sterio..........
Aha. De sa att den inte funkade alls. Nollor ;-)