Jag är inte emot det faktum att medlemarna ska respektera de regler som finns på forumet - självklart ska man göra det. Det jag ifrågasätter är varför man inte kan hålla en öppen dialog om huruvida det ploppar upp olika säljare (kalla de nasare, de som vill) och då kan således de som vill skänka bort stålar till en oseriös handlare göra detta. Så kan man hålla samtliga dessa personer i en och samma tråd/på ett och samma ställe - utan att det behöver bli en massa tjaffs i de övriga, seriösa trådarna.
Vad man skulle kunna göra vore att istället för att idag då person ett skriver exempelvis "Hej spana in www.nasare.com de säljer jätebra piratkort, fungerar till comhem och är kostar bara 1 krona" Då ska genast 100 personer tala om vilken jävla idiot han är och hur man kan vara så dum att man tror på detta osv osv. Sedan ska en moderator göra sig lustig över det faktum att person ett blir kick/bannad... Gör istället så att man startar upp en tråd, eller - i brist på bättre uttryck - en "trådmapp" dit man kan flytta alla dessa kommentarer/trådar som hamnar på fel ställen, så skulle vi nog få en bättre och trevligare stämning här på forumet.
Vet nu inte om jag gjort mig förstådd, och om det är någon som tänker som jag, men jag vet i alla fall vad jag menar... :-P
//Tommy