-
Tuner A har port A och B och Tuner B har port A och B, båda tuners har samma inställning och tvn funkar ju bra förutom att jag bara får in Astra ännu men som sagt jag har ju bara single lnb ännu. Men jag tycker ju att jag borde kunna kolla på Tuner B genom appen när Tuner A visar på tvn. Tänker jag helt galet ?
-
Har du hårddisk så kan du ju prova att spela in på en kanal och samtidigt titta på en annan.Går det så är ju tunern rätt konfigurerad.
Har du gjort kanalsökning på båda tunerna?
-
Japp jag har hårddisk och prövar det ikväll:) Det du skrev om kanalsökt båda verkar lite intressant då jag bara kan kanalsöka på Tuner A, Tuner B finns inte med när jag tar automatisk sökning:/ Tuner A fungerar ju iallafall och jag borde väl kunna kolla på den genom appen?
-
Nu har jag fått igång både tuner A och tuner B och det funkar att spela in på 1 tuner och kolla på andra, perfa:) Stream tv till datorn funkar oxå kanon på boxens ip. Men appen Blackbox eller Vu+ till iPhone eller iPad fungerar inte alls och appen gör så boxen ställer sig på DVB :/
-
Sådär ja nu fungerar allt kanon. Att blackbox appen inte fungerade var för att jag inte hade sparat några favorit kanaler på boxen;) Hur bra mottagare som helst:)
-