Hmmm.
Visst kan man göra så, men då suger B593 fett när det gäller regelverket & portforwarding. Inte ett dugg impad. För övrigt så har jag precis den antennen & får 25mbps, 2-3 mbps utan extern antenn.
Utskriftsvy
Hmmm.
Visst kan man göra så, men då suger B593 fett när det gäller regelverket & portforwarding. Inte ett dugg impad. För övrigt så har jag precis den antennen & får 25mbps, 2-3 mbps utan extern antenn.
hmm!?
Regelverket? Portforwardingen funkar här iaf, utan problem. Eller, har inte märkt nått konstigt med den under de månaderna jag haft 93:an.
Den gör det den skall iaf, o du kan juh inte jämföra den med Cisco etc etc...
Hmmmm.
Jag har dubbla antenner eftersom inte B593 funkar med bara en antenn.
DÅ kan du ej ha den jag länkade till innan...
"Från antennen går två 5 meters Super Low Loss antennkablar med SMA-hane kontakter."
Just det, 2 kablar. Så du behöver inte ha 2 antenner...
Hmmmm.
Faktiskt så är det två antenner internt i lådan, därav dubbla kablar, det är en 2*2 MIMO antenn.
Japp!
Lite luddigt att då skriva "Jag har dubbla antenner eftersom inte B593 funkar med bara en antenn. "
Men jag fattar! hewhew
Kan man alltså samköra både ADSL och 4g i en dovado router för att maximera hastigheten?
Hmmmm.
Läs hela tråden så ser du att jag använder en Cisco Rv042 för att maxa hastigheten. Dovadon klarar bara failover.