Läs vad jag skrivet om denna box
En d.b är bättre 9 gånger av 10 .
Det är värt några 100 kr till.
Utskriftsvy
Läs vad jag skrivet om denna box
En d.b är bättre 9 gånger av 10 .
Det är värt några 100 kr till.
Fjärrkontrolln suger....Den funkar inte om man går längre än 1 meter och man måste rikta mot den...Eller är det sensorn som är dålig i boxen....Det här är verkligen skräp....Undrar om det ens går att sälja vidare till någon annan......
problemet är att de kan ju för fan inte bara fixa till en deskey,eller köra korekt ver av Cccam ,Mgcam
Stppa in oscam kan man ju fet glömma.
jag behöver boxar till 6 rum....
6 x dm500hd = 16800:- (bästa pris på prisjakt)
eller
6 x s12 = 2760:- (från kina)
eftersom jag varken skiter pengar eller är dum i huvudet så väljer jag alternativ två alla dagar i veckan!
jag vill ju bara ha bild på tv:n....så billigt som möjligt!
man kan inte jämföra äpplen och päron....... :)
Exakt!
Skybox S12 är en hyggligt fungerande HD-box för dryga 400 spänn. Den är inte perfekt men det tycker jag inte man kan vänta sig för 400:-. För drygt 400:- är den ett fynd och det finns inget annat som kan konkurrera i den prisklassen.
Närmaste Dreambox som klarar HD är en DM800-klon och då snackar vi tredubbla priset eller mer.
Så betrakta Skybox S12 för vad den är och förvänta er inte en Dreambox för det är den inte. Men den är en oslagbart billig HD-box som fungerar klart hyfsat att titta på HD-kanaler och andra kanaler med! :)
Jag försökte mig på att koppla in en extern IR-mottagare i mottagaren genom IR-kontakten som finns på sidan av boxen, men jag fick det inte att fungera. Jag köpte den här, så att ingen annan gör samma misstag: http://www.ebay.com/itm/260967779950...84.m1439.l2649
Finns timeshift till USB-sticka på denna box? Någon som isf fått det att fungera?
boomerang! har pm:at dig flera gånger men dom har inte gått fram! pm:a mig din mailadress så gör vi upp affären om du har kvar boxen! mvh jajko