shit!!! inte nog med att jag hade problem m Kiosk Nu har jag inte en enda kanal!!!! gjorde säkert ngt när jag skulle nollställa allt. Duktiga jag. så går det när man har lite och istället vill ha ALLT!!!!
Utskriftsvy
shit!!! inte nog med att jag hade problem m Kiosk Nu har jag inte en enda kanal!!!! gjorde säkert ngt när jag skulle nollställa allt. Duktiga jag. så går det när man har lite och istället vill ha ALLT!!!!
prövat mina alternativ ? de kan mycket väl vara switchen eller ett huve som inte hänger med.
innan så hade jag 2 huvuden, men nu har jag bara ett, har haft ett hala tiden så länge jag haft cd så det är inget som jag nyligen har ändrat...Citat:
Ursprungligen postat av gump
ja... testa med annan mottagare kanske.. är de samma sak, testa med annat huvud..
sen då ?...
ja har du gjort en reset av något slag, eller raderade du bara kanalerna. en del boxar brukar må bra av att man gör resett.
ja jag får testa allt som går o sedan får vi seCitat:
Ursprungligen postat av gump
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG MED ALLA BRA FÖRSLAG, NU FUNKAR DET IGEN!!!
Äntligen. Vad var det för fel då?
Ja, nu blev jag oxå nyfiken....:-)
Min Dreambox med cd-nycklar vill heller inte ta in kiosk längre, annat från cd funkar bra. Läste någonstans att det kunde ha att göra med imagen i burken, fast jag är för lat för att testa... :oops:
Vad löste problemet för dig stIvan??
Ivan den förskräcklige är bort blåst. Men han kommer nog med ett svar så fort han ser det här...