Ok, testade att göra ett kort för comhem på de här sättet iaf och det fungerar KLOCKRENT!
Hoppas att de fungerar lika bra på boxer....
/Jonas
Utskriftsvy
Ok, testade att göra ett kort för comhem på de här sättet iaf och det fungerar KLOCKRENT!
Hoppas att de fungerar lika bra på boxer....
/Jonas
Det fungerar lika bra på boxer.
Varför funkar det med sa+00 på comhem då??Citat:
Ursprungligen postat av PennyWise
Om man använder sa+00 i slipstream så gäller det ju att custwp 00 är aktiv annars får man inga sa updates. Så det är ju inte tvunget att det inte funkar. men det står ju i slipstream.htm sån någon sa innan.
Citat:
Slipstream supports shared group key updates, and single customer key updates. For the shared group key updates, the full PPUA is used (SA + CustWp). CustWp == 0 is not a special case, so if set to 0 will work only if that particular customer in the group receives updates. This is to prevent fake updates from interfering with card operation.
En liten fråga jag har gjort på guld innan med en provider och skulle gå över till funk, och har testat alla möjliga sätt som ni beskrivit här. providern funkar på guld men inte på funk. Hur är det möjligt??
Klart att det fungerar :D
Är morphex inblandat i din filtillverkning så glöm den, det skapas ofta krafs till slipstream.
Har du slipstream editorn? Om inte hämta på filsidan.
Släpp providerfilen på editorn, spara epromfilen.
Bränn med orginal flash + intee, använd inget från morphex
Okej,skall testa det det är det ända jag inte testat... man tackar
Kan man andvända te.x VisionPlus VP-DTV SAT-CI (finns på sat.nu) för att få boxer i datorn?
@Snouser
Har du orkat läsa beskrivningen av kortet på sat.nu? Tydligen inte eftersom du frågar så dumt.
i´m back.. T-bird jag testade som du skrev och fan det funkade inte det i heller, har nu kollat om providern funkar på guld och den funkar utan problems. Jag måste vara ding eller helt under ytan.. Kan det vara någon skillnad om org kortet inte är aktivt om, man kör de på guld eller Func...