@L!M!T
Sålänge det inte sker några regelbrott så får var och en ta ansvar för vad man skriver.
Har dock svårt att tro att det går att spåra nån med den beskrivningen :wink:
Utskriftsvy
@L!M!T
Sålänge det inte sker några regelbrott så får var och en ta ansvar för vad man skriver.
Har dock svårt att tro att det går att spåra nån med den beskrivningen :wink:
Vill hjälpa till SÅ KLART!! Vad kan en amatör göra???
klart man är med och rockar .. nått måste ju göras .. barnen har redan varit på mig för att dom missa betblade .. :evil:
För det första måste man göra följande, en nyhets grupp måste dras igång så att man kan jobba ostört för ju mer info som kommer ut på nätet ju lättare blir det att "fel" personer får reda på det.
2. Organisationen måste vara genomtänkt en "Elitgrupp" som kan programering gör det vi andra som inte kan något om programering får i uppdrag av elitgruppen att ta reda på olika saker som dom tilldelar oss.
Men det måste finnas en gräns för hur många medlemmar som gruppen ska innehålla för detta måste som sagt var göras diskret.
Som jag skrev i en annan tråd så tror min kontakt att någon på Com Hem måste läcka info om vilka nycklar som används för att det ska funka.
Så ni som känner någon på com Hem kan ju luska lite.
Tack för din observation tänkte inte så långt!!Citat:
Ursprungligen postat av L!M!T
//
T
:?: jag är med
Ursäkta, har jag missat nåt men vad är det för koder Stormhatt skickar? funkar dem eller?
vilka koder?? Han har inte lagt ut några nya till CH i dec iaf.!Citat:
Ursprungligen postat av marcelo salazar
@T-bird:
Uppfattat. Jag kanske är lite paranoid... :roll:
är jag med på detta!//MVH :roll: