fy f-n vad Ni alla är bra :)
hade med flit undvikit att uppdatera boxen... visste det var nåt skumt...
men idag "tvingade" boxen mig att trycka på OK-knappen. Låter konstigt men sant. hade problem med att starta en gammal VHS-rulle. kom på att videon strulade för att boxen "hängt sig". allt sammankopplat här hemma.
enda sättet att kunna se VHS på var att trycka OK. lite obetänksamt...
zappade runt för att se ändringarna, PPV borta! Försökte knappa in koder men: VAR GOD FÖRSÖK IGEN OM 24 H!!! vad i h-e!?
jag hade haft rätt hela tiden, uppdateringen skulle sabba. allt såg onekligen mörkt ut tills jag läste era inlägg... tack som f-n för att Ni alla finns. menar det verkligen.
Ska nu gå och testa den senaste lösningen...
mvh Zinho
Re: fy f-n vad Ni alla är bra :)
Citat:
Ursprungligen postat av zinho
hade med flit undvikit att uppdatera boxen... visste det var nåt skumt...
men idag "tvingade" boxen mig att trycka på OK-knappen. Låter konstigt men sant. hade problem med att starta en gammal VHS-rulle. kom på att videon strulade för att boxen "hängt sig". allt sammankopplat här hemma.
enda sättet att kunna se VHS på var att trycka OK. lite obetänksamt...
zappade runt för att se ändringarna, PPV borta! Försökte knappa in koder men: VAR GOD FÖRSÖK IGEN OM 24 H!!! vad i h-e!?
jag hade haft rätt hela tiden, uppdateringen skulle sabba. allt såg onekligen mörkt ut tills jag läste era inlägg... tack som f-n för att Ni alla finns. menar det verkligen.
Ska nu gå och testa den senaste lösningen...
mvh Zinho
Kom ihåg att om du har fått "24h.." saken idag, så måste du minst vänta 24 timmar innan du kan remota på det 'nya' sättet igen.